Merve5555 Güzel anneler bebeğim 1 sylik çoklu besin allerjisi tanısı kondu ankara dr. Bülten beye gitmek istiyorum. Aranızda takipli hastası olan var mı memnun kaldınız mi. Samsundan gideceğim eli boş dönmekten korkuyorum. Teşekkür ederim