Kızım 9 Ay 25 günlük oldu. Geçtiğimiz 2 haftada alttaki iki dişi patlattık biri dün patladı hatta. İlk dişlerimiz bunlar. Yaklaşık 2 haftadır da iştah hiç yok. Eskiden 3 ana 2 ara öğün yerdi, tabi az porsiyonla. Şimdi sabah kalkıyoruz meme vermiorum bilerek önce kahvaltı yapsın diye kesinlikle yemiyo , muza bayılır bu sabah pekmezli muz vereyim dedim kahvaltı yemeyince yok onu da yemiyor sonra emzirdim yine. Bu süreci nasıl atlatacağız? Bende çok yoruldum hem huysuzluk bi de üstüne iştahsızlık. Önerilerinizi bekliyorum 😔