Yami bizimkinin de geçen sabah göz kapağında sivilce gibi kırmızı bir şey çıktı.akşama doğru göz sulandı,çapaklandı.dr umuza aradım damla ismi verdi.iyi ki aramışım.damlayı alana kadar göz hafif kapandı,gözyaşı gibi akıntı arttı,kirpikler birbirine yapıştı.mikrop kapmış dedik biz.
ılık suyla güzelce temizliyorum sık sık ve damla kullanıyorum.şükür geçti sayılır.