Kızlar çok kötüyüm dün geceden beri lavabodan gelemiyorum müthiş bir ağrı . Kanamam oluyor buna bağlı . Üstüne 3 gündür de soğuk aldım ağzım burnum birbirinde …. bu salgın zamanı hastaneye gitsem mi yoksa evde bol su , vitamin vs kendi yontemlerimlemi iyileşmeye calissam … ne tavsiye edersiniz