Balbebek_Egemen ben her markayı kullandım ama e bebekteki bubchen mıydı yanlış yazıyor olabilirim tam ismini ama efsane bi pişik kremi kocaman baya bereketli hatta şuan indirimde 35 tl şiddetle tavsiye ederim ek gida döneminde olduğumuz için ilk defa pişik yaşadım sudo ve hametani çok çok sevmeme rağmen karıştırdığım halde geçmedi Kesinlikle diğerini al diyorum 🤗