muhendisanne_ arkadaslar biz verem asisini olali 2 ayi geciyor ancak oglumun sol kolunda kirmizi sivilce gibi iz kaldi bu normal mi sizinkilerde de boyle oldu mu?
DogaLina muhendisanne_ benim kızım 7 ay 22 günlük geçenlerde irin aktı kanadı fln normalmiş. Aşırı duyarlılık olurmuş ama geçermiş. Sonra kurur iz kalırmış. Sizinkide muhtemelen şişip patlicaktır
Tatliskooo muhendisanne_ 6 ay dan daha fazla kabuk bağlayıp düştü sürekli somra iz şekline dönüştü yine de hafifi kızarık
sekerportakalix Merhaba canım benim oglumdada öyle olmuştu doktor normal korkma demişti kabuk bağlayıp dökülüp tekrar o şekil oluyordu yinede bir doktora sor istersen
NaimeYilmaz Normal aşı görüntüsü 20.ayda oldu bizim. O zamana kadar hep kırmızı gibi duruyordu. Öncesinde iltihap gibi oldu. Normal bir süreç🤗
SeverusSnape muhendisanne_ çok normal, daha iltihap toplayıp akacak, sonra tekrarlayacak. Kızım 1 yaşında hala kırmızı aşı yeri.