OgretmenHanim
Seri
Oncelıkle bebegım 38 haftalık mecburı sezeryanla dunyaya geldı 2920kg 51cm. Anestezının etkıaınde kaldık pek sutum gelmedı derken tek gogusten bugune kadar emdı ve mama takvıyesıyle. Ek gıdaya henuz tam gecmedım ama ara ara vermeye calısıyorum
7. De uyanıp emıyor
10 da kahvaltı ( kendı yaptıgım lor peynır, 3 bebe bıskuvısı, 4 olcek formul mama, 1 cay kasıgı yumurta sarısı)
13. De formul mama yada pure (kabak,havuc,patates)
15 de yogurt ( kecı sutunden mayalıyorum 1 cay bardagı kadar)
Arada ısterse emıyor bu aralar gunduz pek emmıyor artık
16-17 gıbı tekrar formul mama
20-21 de ya kasık mama(hıpp +4 ay elmalı sutlu ıyı geceler) yada 1 haftadır basladım buna tam pırınc unu pısırıp ıcıne ya bır dılım meyve yada 2 olcek formul mama
Meyve de fılesıne koyarak gunde bır kez verıyorum