Benim kendi fikrim olarak yazıyorum.
Sütünüz yetiyorsa emSin bebeğiniz.
biz şöyle yaptık Dr umuzla.mama olmasa da olur mu diye deneme yaptık 1 hafta.kilo ölçümünü yaptı.sadece sütünü ver dedi.emsin ya da sağarak.bu ara sürekli emzirdim.1 saattaçe 1 bile.
1hafta sonunda tekrar kilo ölçümü yapıldı.olası gerekenden az almış be biz mamaya başladık.