yigit57 Selamlar herkese, hamilelikte hiç çatlağı olmamış ( ya da olmuş ) doğum sonrası çatlağı olmuş kişiler var mı ? Şuan ne kullanıyorsunuz ? Belimin iki yanında mor/ kırmızı çizgiler oldu ne yapmam lazım :/
TutuKelesh yigit57 bende hiç çatlak olmadı o yüzden bir şey kullanmıyorum, canım. Ama 1 saat falan önce aynı postu bir anne daha açmıştı. Kakao yağı ile masaj yapıyormuş ve etki ettiyini söyledi
Lizbon yigit57 benim hiç çatlağım yok lakin göbeğinizde yoksa eğer yanlardaki çatlak daha sonradan beyazlaşıyor annemden biliyorum göbekte olsa daha sıkıntılı ve kötü bir görünüm oluyo 🙅🏼♀️
yigit57 TutuKelesh Sinoz ve bio yağ kullandım bende hamileyken hiç olmamıştı, yiğitin kırkı çıktıntan sonra gördüm, sanırım birden kilo kaybedince oldu :/ umarım kalıcı olmaz :(
Pasamm14 Benim son ayımda cok çatlağın oldu doğumdan sonra mustelanin kremini kullandım biraz da kilo verince azaldi
TutuKelesh yigit57 İnşaAllah olmaz. Ben fazla kilo almadğım için doğumdan sonra da olmadı. Ama bunun için çözümler var yani. Lazer gibi bir cihazla çatlakları yok ede biliyorlar. Araştırın isterseniz
TutuKelesh yigit57 oo fazla almışsın. Yani sınırları geçmişsin. Olsun, canın sağolsun. Bebeklerimiz için değer. 😊
yigit57 TutuKelesh pişman değilim hayatımda hiç bu kadar özgürce yemedim :) ama çok ilginçtir tiksinmedim ama yatlı hiç bişeyi yemek istemedim hiç canım istemedi normalde evde çikolata bitince ağlarım, şimdi markete kim gidecek niye bitmiş bu diye :)