yemekseverdiyetsevmez Kızlar bebeğim 1.5 sylık 3 bezini sulu şekilde alıyorum netten baktığım ishal fotoları ile aynı neden olabilir ne yapabilirim dönüş yapın lütfen
AlpMom yemekseverdiyetsevmez ates ve fazla kusmasi varmi ? Gunde 5 dolu bez kakayi gecerse dr a gitmek sart. Rota olabilir daha cok kucuk bebeginiz
Ikrazumra19 yemekseverdiyetsevmez usutmus olabilit veya sizin yediğiniz birsey sutten gecip dokunmus olabilir
yemekseverdiyetsevmez AlpMom yok canım baktım 35.9 ateşi kusma da hiç olmadı ilk bezi gördüğümden beri
yemekseverdiyetsevmez Ikrazumra19 şu an yaptığı normale dönmüş üşüttğ sanırım üstünü biraz kalın giydirdim normsl yapmış kakasını