Merve789 canım saat aralığını sen belirleyip bebeğin alıştırıcaksın. Üstte okudum bebeğin daha 20 günlükmüş yani daha çok küçük o yüzden bir süre 2 saatte bir ver bence mamasını. Sütün ne kadar bilmiyorum ama benim çocuğum hiçbir zaman sütümle doymadığı için emse dahi mama saatinde mamasını hep verdim ben. Şuanda beslenme onlar için çok önemli. Biraz büyüdükçe saat aralığını 3 saate çıkarırsın sen de rahatlarsın. Biz 50 günlüğüz mesela şuanda 3 saatte bir içiyor mamasını. 60 cc 20 günlük için iyi bence zaten fazla gelirse kusar ya da içmez. Birinci aya kadar muhtemelen 60 yeter sonra 90a geçersin diye tahmin ediyorum. Tabi doktoruna da danış bunları her bebek farklıdır. Ama sma kullanmaya devam et derim kilo alımı, içeriği, anne sütüne yakınlığı her şeyiyle ideal bir mama.