Kızlar günaydın. Acaba süt bağırsaklarını bozmuş olabilir mi ? Bir haftadır kakası sulanmaya başlamıştı ama dün sabahtan bu sabaha kadar 7 defa kaka yaptı. Oğlum 22 aylık. Üst azıları da çıkıyor ama diğer dişler sırasında ishal değil kabız olmuştu. Sütten zehirlenmiş olabilir mi ? Hiç öyle olacağını düşünmemiştim ama tüm seçenekleri değerlendiriyorum.🙄