Duam her doktor 6.aydan önce ek gıdaya başlatmaz.(tabikide istisnalar var kilo almayan bebekvs.) zaten erken başlanması gerekirse doktor başlatır. benim bebeğim 6 aylık 3aydır toplam 800gr aldı ama ben sadece anne sütüne devam ettim. Ek gıda annenin insiyatifine kalmamalı. Doktorlarımız ne derse o✋