sibello77
banyo yaptırabilirsiniz, sonrasında yağ ile gaz masajı… çok sıcaksa klima açmayı deneyin veya ince giydirin. Sıcaklar da etkili oluyor. Kucağınıza alın, sıkıca sarılın (kundak yapmak için sıcak hava), hafifçe sallayarak şşhhhhh şşhhhh diyin düzenli. Ağlıyorsa yüksek tonda başlayın, sustukça tonunuzu düşürün. Ama sürekli söyleyin. bunlar olmuyorsa yatırın bir yere ve çıngırak sallayın yüksek tonda. Hemen susuyorlar, ilgilerini çekiyor. Hafif sakinleştiğini veya sustuğu zaman memeye alın, ağlamaya devam ederse çıngırağa devam. Yavrucak zaten çok yorulmuştur, uykuya geçebilir. Bir de gaz damlalarınızı mutlaka düzenli kullanın, gazı o gün yoksa kullanmayayım Demet’in. Saatlerine ve miktarına mutlaka uyun… biogaia kullanmıyorsanız şiddetle tavsiye ederim, bize çok çok iyi gelmişti (bizim de benzer gaz sorunumuz vardı ve kullandığımız sab simplex e ek olarak kullanmıştık).bir de stres yaptıkça bebişler hissediyorlar. Biriniz stres yapıyorsa diğeriniz alsın, o kişi sakinleşsin… dönüşümlü devam edin… çok zor durumlar, ancak hepsi geçici. Biliyorum çok yoruldunuz ancak bebeğiniz daha da yorgun, üzgün ve şaşkın… onu anlamaya çalışıp kendinizi sakinleştirin… bir süre sonra bebeğiniz bu durumu idare etmeye başlayacak, sizlere sabır ve kuvvet dilerim🙏🍀🌸