Melinacan çok haklısınız 2 gün önce 40 derece ateşle dün de 39 derece ateşle gece hastanedeydik enfeksiyonumuz bar antibiyotik ve calpol kullandım ateş sürecinde, hastanede fitil koydular iki gün boyunca 6 saat geçince bende fitil verdim tabi ateşi çok olmadığı için vücut ısısını kaybetmesine sebep oldu sanırım şuan 36.7 çok şükür 🙏