H-123 ilk ay 2 buçuk saatte birdi, 2ay 4:30 saate kadar uyuyabilir diyor doktor ben alarm kuruyodum ama zaten acıkınca uyaniyordu,şimdi üç ayligiz en fazla 5 saat sonra kendi uyaniyor ben uyandirmiyorum tabi bu metotlar için gun içinde yeterince besleniyorsa onuda yaptığı çiş ve kaka miktarından anlarsınız buna göre gece uyandirmaniza gerek yok