Iyi geceler kızlar. 11 aylık oğlum var. 💙 Şu sıralar ciddi derecede zorlaniyorum. 🥴 1 gün ek gıda aliyorsa 3 gün yemiyor. 🤔 Diş diyorum ama gelen diş de yok şu an. disleri 8 aylıkken çıkarmaya başlamıştı. 🦷 Uyku da reddediyor, çok zor uykuya geçiş sağlıyorum 🥱, atak haftasında biliyorum en uzun atakmış. Ama Son 3 4 gündür uyku ve beslenmede çok değişti geçici mi sizce?🙄