Ebrareylulll 8,5 aylık oldu bebeğim karnımın içinde hala ağrı oluyo, maalesef istemeden üşütünce gaz da oluyor o da zorluyor. Havalar sıcak ama siz yine de ayaklarınızı üşütmeyin, ceryanda kalmayın. İçinizde sıcak bir yara var bu çok normal, gaz oluşumu da sizi zorlar.