Kızlar merhaba normal doğum sonrası dıştan 5 dikişim var ve dogum yapalı 5 gün oldu dünden beri çok fazla kaşınmam vardı bugün de temizlerken elime dikiş ipi geldi acıyordu da gün içinde patlamış olabilir mi yoksa iyileşmeye bağlı düşmemi şuan da şişme de var anlayamadım bu tarz bişey yaşayan var mı