Benim bebegimde 2 yaşına girecek. Bu birkac gündür hicbir sey yemiyor. Iki kaşık alip bırakıyor anca meyve vs. Sizde pankek, poğaça, kek tarzi eline verseniz belki sırf kendi yedigi için hoşuna gidebilir. Yemeyen bebek cok zormuş gerçekten sürekli onu düşünüyorum