Yamaniko20 Kızlar geceleri neler örtüyorsunuz oğlum çok terliyor örtmesemmi bişey diyorum oda bende su gibi oluyoruz
Mom107 Yamaniko20 havalar çok sıcak bulunduğunuz il önemli ince müslin örtü deneyebilirsiniz ama genelde açık yatıyorlar
Purple13 Yamaniko20 yok örtmüyorum klima açıyoruz salondan valla biz Sabaha karşı gidip kapatıyorum serin hissedersem.
Aras-ve-annesi Yamaniko20 yarıya kadar ince müslin örtüyorum. Hoş atıyor üstünden ama olsun gece uyandıkça örtüyorum yine 🤣
Avsininannesi15 Yamaniko20 ortmesem icim bi turlu rahat etmiyor ben sicaki seven biriyim hala uyurken kafama kadar burunuyorum oyuzden saniyorumki bebegimde uwuyo ortuyorum 😅
Bgmbgmbgm Yamaniko20 tavan pervanesi ve camı açık bıraktığımızdan müslinle yarıya kadar örtüyorum.. ama o iyice dalınca, yoksa tekme tekme atıyor üzerinden zaten hiç istemiyor örtü..
Prensescik Yamaniko20 örtmüyorm bnm kız sıcaklardan mahfoldu cocuk hep isilik attı kolunda eklem yerleri pişti boyunları fln atletle yatıyorum hergünde duş aldırıyorm yok geçmiyor
SeverusSnape Prensescik benim kızım da bu durumda maalesef. Kortizonlu kreme başladık, 2 gün kullanıcak bakalım inşallah fayda eder. 2 günden sonra nemlendirici olarak bepanthol sensiderme başlayacağız. Çocuk isilik içinde ve çok üzülüyorum ya☹️
Alazzz Yamaniko20 giydirsem sıcaktan uyuyamıyor zıbınla yatıyor ince bi battaniye örtüyorum ama onu da açıyor sürekli 🤷♀️
Prensescik Sadiyealp insan üzülüyor kıpkırmızı çocuğun oraları ya eşime dedim yarın git bi klima bak şu eve diyebakalım olmuyor çünkü
Kereminannesi09 Prensescik Bugun esimle bizde aynisini konustuk valla bugun buharlasip kaybolmadigimiza dua ediyorum felaket bi sicak vardi