Kızım 10 aylık olacak cok az çisini yapıyo mesela aksam baglıyorm sabaha kadar bezi cok az ıslanıyo cok az yanı gündüz degistiriyorm aksama kadar yıne aynı az yapıyo nıye acaba bol bol emziriyorm devamlı bıseyler yediriyorum hanı öyle cok kiloluda degıl normal canımı cok sıkıyor nıye böyle ya bende mi bi hata var neyi yanlış yapıyorm