dnzozkn ya iğrenç bir başlık oldu farkndaym ama aynen durum bu şekil bayağıdır kötü kokulu kakası ve 3aylığız..szın de oyle mi
AslhanDivarc dnzozkn ekşimsi bi kokusu olur ama o kadar da kötü değil. Çok kötüyse doktora bir sorun isterseniz
Mltmokty dnzozkn bizde 4.ay içindeyiz annem dün bebeğin altını değiştirirken resmen kusacaktı afedersiniz çok kötü koktu falan dedi ama bana asla öyle kötü bi koku gelmedi ki burnum çok hassastır kokuya karşı ne bileyim evet kokuyor ama çok değil
Emy Evet bizde öyleyiz kefir yediniz mi bilmiyorum ama aynı öle kokuo bizim ki bu yüzden artık yiyemiyorum ekşimsi kokuo
Hamzasda Gazı olduğu için kokuyordur. Yada mesela tüm gün boyunca yapamadıysa içinde bekleye bekleye kokmuştur. Ama genelde gazlı olduklarında kokar