MuMuBu
Bizimkide 4 aylık geçen hafta emmeyi bıraktı…sıcaklar da etkili oldu birde ekstra mama veriyoruz biberon da etkili…teklif ettim ama ısrar etmedim sağdım verdim, uykusunda gece emzirdim. Tekrar bugün başladı emmeye şükür ama bırakmadım her mamadan önce zorlamadan uğraştım. Valla bizimki 2 göğüsü 10dk varmadan içiyor. Ama benim sütüm de az…