ARkadaşlar kızım 10 aylık, hani soğuk bişey içerizde boğazımız şişer sesimiz kalın çıkarya aynı öyle çıkmaya başladı bugün sesi😞 onun dışında ateşi ve kusması yok. Bu durumla karşılaşan var mı, böyle bir durumda Boğazı için ne yapabilirim. Anne sütü alıyor, ek gıda çok çok az yiyor o yüzden herşeyi veremiyorum da