12 aylik bebeğim bir türlü odasında ki yatağına alışmıyor bıraktığım an gözlerini açıyor sallanmak istiyor, normalde anne yanı beşiğinde geceleri sallanmak istemiyordu emmeye kalkar gözlerini açmadan emer devame ederdi Odayı ayirmadim geceleri milyon kez kalkıyor yavaş yavaş alışır emmeyi de keserim dedim ama daha yatağında bile yatmıyor, odasında ki beşiği yanıma aldım sonuç aynı 🤦🏽♀️ yeni yatağına nasıl alıştıracağım