Selam kizlar sizlere bir sorum var? Benim 3 aylik oglumda vucudunda kollarinda ve bacaklarinda vesayre, kirmizilik vardi birde cok kuruydu vucudu. doktora gittim ve egzama tespiti konuldu. Su an sadece bir creme verdiler icerisinde hic bir ilac yok dogal yani. Bunu 1 aydir kullaniyorum ama hic bir degisiklik yok. Sizlere sorum sizde boyle durumla karsilastinizmi ve bilginiz varmi egzama icin ne yapilir ve ne gibi kremler kullana bilirim?