Atees1 Merhaba anneler 11 aylık bebeğim var iştahsız olduğu için doktor fantomalt verdi kullanan faydasini gören oldu mu
Bahar47 Atees1 benim ki de bir yaşında yemiyor gerçekten yemeyen çocuk çok zor . Peki bu şurubu günde kaç kere ne kadar veriyorsunuz
ozgurunannesi Atees1 yemeyen çocuk cok zor aynı durum bizdede var zorla 2 kaşık yediriyorum.11 aylık oldu. Maymun oluyorum 2 kaşık yedirecem diye🙄🤐
Atees1 Bahar47 1 tanesi sabah aç karnına 1 ölçek diğeri akşam tok karnına 1 ölçek ve 10 gün arayla diğer toz mama ise günde 10-15 ölçek olacak sekilde yediği herşeye katıyorm İlaç isimlerini yarın paylaşırım
Atees1 ozgurunannesi bizde öyleyiz malesef suyu seviyor su diye kandırıp mamayı hemen ağzına atıyorm Yeter ki yesinde
ozgurunannesi Atees1 aynı taktiği bende çok uyguladim ama bir yerden sonra anlayıp kaşık gelecegini bildiği için onu da yapmıyor artık 🤣