2lokummannesiii Atoderm i hiç kullanmadım çok duydum ama sanırım kullanmadığımız tek krem o kalmıştır 😊 Mutlaka sorun doktorunuza, atoderm gibi kuru ciltler için o da eczanelerde satılıyor lipo ve hydro iki çeşidi var.Biz hydrodan daha çok memnun kaldık.
Çok şükür alerjisi geçti sayılır artık kızımın birkaç besine karşı ishal pişik tepkisi geçmedi ama egzamalar tamamen bitti hamd olsun❤️🙏