My1905 8 aylık bebeğim var göbek fıtığı oluştu geçen ay kontrole götürdüğümde doktoruna sordum ama daha başlangıç bu durumda birşey yapmıyoruz takip ediyoruz balon gibi şişince cerrahiye yönlendiriyoruz dedi lafın kısası başına gelen varmı acaba
tgbogz My1905 benim bebeğimde olmuştu 2 aylıkken başlamıştı 3 yaşına kadar kendiliğinden geçer geçmez ise cerrahi müdahalede bulunulur demişti doktorumuz ama geçmeme durumu hemen hemen çok azmış. Kızım 13 aylık geçti çok şükür bizim çok büyüktü şimdi minicik şekilde var o da iyice geçecek Allah’ın izniyle . Endişelenmeyin sizde 😊
Hulya12 tgbogz merhaba benımkıde 14 aylık yenı ögrendim sizin kaçıncı ayda gecmisti 1 yasından sonra mı
tgbogz Bir de biz bu fıtık döneminde büyük kova içerisine su koyup omzuna kadar 10 dk suda tutmuştuk rahatlaması için gazdan dolayıydı çünkü , sizin bebeğinize de iyi gelebilir belki denemek isterseniz
My1905 tgbogz teşekkür ederim bende deneyeyim bazen çok huzursuz oluyor ağrısı olduğunu düşünüyorum inşallah bende faydasını görürüm