Tortilla_ 1-bıngıldağu doktor takip ediyodur belki siz yanlıs ölçtünüz ben hiç kendim bakmayı denemedim 🙈
2-kilosuda biZ 3190 doğduk 3. Ayda 5125grdı 650-700 gr aldık hep 3 ay boyunca ve doktora kilomz az galiba dedmde 5in üstünde olması önemli dedi . Ek gıda içinde bu saatten sonra mamaya baslamaktansa yoğurda baslayabiliriz demişti ama sanırım 4. Ay bitinceyi kastetmişti