Yasmin6161 ben kullandım kızıma ama faydası olmadı tam tersine hergün kakasını yapan kızım 3 gün yapamadı sürekli ıkındı ağladı zaten bize gaz için vermişti doktor ona da faydası olmadı. Ama teyzem oğluna kullandı aynı anda çok faydasını gördü mamadan dolayı kabızlık vardı oğlunda çok iyi gelmişti ona yani kimine yarıyor kimine yaramıyor maalesef