Berdemal kızım 2,5 aylık eli kolu durmayan bebeklerden ama bu emerken de geçerli çok açsa sorun yok onun dışında gün içinde emerken çırpınıyor memeden ağzını çekip geri alıyor ağlıyor şikayetleniyor sonunda boğuluyor tazyikli olduğu için rahatsı ediyor desemçok açsa hiç aldırmıyor böyle olanlar ne yapıyorsunuz siz
RzgrSevil Berdemal gazı vardır bence. Benim bebeğim de karnı ağrıdığında öyle yapardı. Poposuna hafif hafif ritim tutardım. Piş piş diye dikkatini dağıtınca çırpınmayı bırakırdı.
Berjin77 Berdemal gazi vardır canım onun benim kızda öyleydi hatta memeyi tutup çekiştirirdi şimdi diş çıkarıyor yine aynı şeyi yapıyor
Tgbsaka Benım bebeğım de aynydı canm ve 4 aylkkn emmeyı bıraktı . Pek iştahlı teğıl emmeye . Emecek bebek bellı edıo kendını mallsef :(
Berdemal Tgbsaka emmek konusunda sıkıntımı bir yok şükür uzun uykudan sonra acıkınca soluksuz emiyor ama aralarda çırpınıyor niyeyse inş bırakma durumu olmaz ya:(
Berdemal RzgrSevil gazı da atıyor ama yeterli mi gelmiyor bilemedim emmeye başlamadan bi heyecanlanıyor gaz olsa emerken sıkıntı olmaz mıydı çok haylaz kızım çözemiyorum:)
MerveBagli Benim oğlum da 20 günlük gazı olduğunda ya da karnı ağrıdığında böyle yapıyor karnına sıcak havlu sarıp ovuyorum rahatlayıp emiyor
MerveBagli Berdemal gazı yoksa karnını ovduğumda rahatlıyor ama yetmiyor sıcak havlu koyup ovunca tamamen rahatlıyor