Arkadaşlar anne çayı kullanan varmı aranızda rezene kimyon anason karışık anne çayı sütüm artsın diye içiyorum bide bebeğe gaz geçmesin diye ama yinede çok gazlı bebeğim aldığım yerde kadın bebeğe bı çay kaşığı ver oda gazını çıkartır dedi veriyorum gazını çıkarıyor ve uykusunu getiriyor zaten onu vermezsem günde 2 saat bile zor uyuyor sizce zararı olur mu