Bse Arkadaşlar bebeğim 3 buçuk aylık 2 gündür hep mız mız kucağa alıp gezdirnce sesi yok sizdede böylemi hep yatırınca hep huzursuz dişlermi kaşınıyor acaba genellikle neler yapıyorsunuz bu aylrda bebeklerinizle
yigitinannesi06 Bse bizde 3bucuk aylığız sürekli kucakta gezmek ve ilgi beklemek oluyo dediğiniz gibi salyası cok akıyor