Ylz34 Nilkus evet malesef o yüzden uyku düzeni çok degişti ama çok şükür geldi geçti ben ıslak bezle sildim hep çünkü çok sıcak terliyorlar
Nilkus Hanimlar iyi geceler. Aşılardan sonra hiç ateşi çıkmadi Allah’a şükür. Yalnızca biraz fazla kaka yaptı normal kıvamda. Şimdi iyiyiz çok şükür ❤️❤️