Arkadaşlar oğlum 8 aylık ve ek gıda konusunda hiç sıkıntımız yok çok şükür sabah öğle akşam çok güzel yer ve günde bi kere de meyvesi var. Aralarda da istediği zaman emiyor ama gelgelelim ne zaman mama versem kusuyor. Acaba mamayı kesip emzirme ve ek gıda mı devam etsem diyorum. Bi kere denedim çok mızmızlandı aç kaldı diye huzursuz oldum ben. Ne yapmalı yardım lütfen 😔