Melisdas etrafınızdakilere kulak vermeyin, kendinizi de lütfen kötü hissetmeyin, doğumdan sonra oğlumu direk yoğun bakıma aldılar, o dönem sütüm çekilmesin diye sağıp sağıp götürüp verdim, yoğun bakımdan çıkınca da eve getirdiğimiz zaman (ki bu dönem pandeminin başladığı döneme tekabül ediyor ) biberonla süt verdim , bilmiyordum biberon vermemem gerektiğini yanımızda da hiç bir aile büyüğü yoktu virüsten dolayı böyle böyle oğlum göğüs ucumu tutmadı, ben de zorlamadım ağlamasına dayanamıyordum serüven bu şekilde başladı bizde de , benim de kendimi kötü hissettiğim suçladığım zamanlarım oldu oluyor da hala ama şu var belki de oğlum emse bu kez de sütüm olmayacaktı , bebeği emen ama sütü olmayan ve mecburen mama veren anneler de var , ben şükrediyorum, evet oğlum emmiyor ama en azından anne sütü alıyor , siz de şükredin lütfen , ne kendinize kızın ne de kendinizi üzün