Benim bebeğim prematüre doğdu.kuvezde kaldı 12 gün kadar.sağarak sütümü götürdüm ama 15-20 cc çıktı,hatta hemşireler süt biti ,biraz fazla getirin dedikçe,”yok” diyebiliyordum sadece.sonra hastane tipi pompa kiraladık şükür biraz arttı ama hala az.daha 2,5 aylık .sütüm yetmediği için mama+meme devamı diyoruz.emiyor ama 2 dakikada uyuyor memede,karnını doyuramıyor.
sağıyorum .1 öğün 1 kerede çıkmıyor,2 seferi toplayıp veriyorum.en azından az da olsa sütümü içiyor.azaldı sanki bu ara ama sağmaya devam ediyorum…