Agah65 4 aydır ben de sağıyorum ve emziriyorum, ilk başlarda günde 8 kere sağıyordum sağmadığım zamanda da emziriyordum 3 aydan sonra rahatladım. Şu an günde 4 kere sağıyorum sadece. Süt sağmak zor ve sabır gerektiren bir süreç ama zamanla kolaylaşıyor neyse ki. Ek gıdaya geçince daha da kolaylaşacak, pozitif düşünün🌸🌸 bir de ben gece sağarken uyumayı öğrendim çok rahat oluyor🤣