mystery34 Sizinki de 6.5 aylikmis ya ondan size soruyorum. Drumuz 8.aya kdr yaptirabildigin tum tadimlari yaptir cok fazla verme acele etme dedi. Neyi ne kdr yedirecegimi tam bilemiyorum. Siz birkac ogun yapmissiniz hepsi fazla gelmiyor mu acaba? Ya da 1-2 kasik mi yiyor? Dusununce muhallebi, kahvaltilik, yogurt, sebze puresi… artiyen 5 kere mama.. 🤔 ben mi az veriyorum acaba?