3 yaşında kızım var tuvalete gitmiştim kapıda bekliyordu çıktım kapiya parmaklarını koymuş yaglandigi yer varya o kısma bende görmedim kapıyı kapattım 😭😭 yüzük parmağının tırnağı baya kan topladi hemen soğuk suya tuttum buz koydum sonra etini tırnağından siyirdim kanı akittim ama az bir şey kan toplanması var bir sorun olur mu yaklaşık 3 saat oldu keyfi yerinde elini kullanabiliyor ama kafama takıldı için rahat değil oynatamasa yada sürekli Ağrı’da goturecektim hastaneye ama öyle bir problem olmadı