Kizim 17 aylık bu ara taşınma telâşım var tek başıma çocukla evi toplamaya çalışiyorum. Bugün nasıl olduyda kızım kaşla göz arasi ojemi almış park beşiğinin içine girmiş bende oje aldığindan haberim yok. Ikı oje sisesini birbirine vurmuş ve bi tanesini kırmış bir yerden koku geliyor dememle bir baktım kizimin her yeri oje beşik oje içinde o an beynimden vurguldum yedi zannettim şükür yememiş ama kahren öldüm öldüm vücudundan bir türlü çıkaramadım oje lekesini ben ağladım o ağladı. Annemi aradim hemen annem geldi. Şükür kıyafetinden ayaklari ve elleri dışında baska yerde yoktu. Asetonu pamuğa döktüm yavaş yavaş sildim sonra hemen banyoya soktum. Vicdan azabından üzüntüden kahrolcam ya yeseydi napardim ben. Şükür rabbime bişey olmadi. Peki oje lekesini park besikten nasil cikarabikirim asetonla denedim olmadi.