tuananilmoms çok zor bi dönemmiş 4. Ay ben de gerçekten tükendim. Sebepsiz ağlamalar mızmızlıklar memeyi istememe vs. Geçen gün sarsıverdim çocuğu kendine gelsin diye, sonra bütün gece ağladım ben nasıl anneyim diye..
Yani yalnız değilsiniz hepimiz aynı şeyleri yaşıyoruz🥺 benim de sabır düzeyim çok aşağılara indi, arada kendimi sokaklara atıp hiç bişey düşünmeyesim, sadece kendime vakit ayırasım geliyor..
İlla ki geçecek bu günler, iple çekiyorum güzel günleri🍀