Mutluluk benim oğlum da8 ay 22 günlük aynı şeyleri yaşıyorum benimki ek olarak bir kaşık bile yemek yemiyor, biberonla mama almıyor. Emdiğinin de aslı yok. Huysuzluğunu hiç saymıyorum. Arkamı döner dönmez çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor yürüteç mama sandalyesi hiç birinde durmuyor.Gece kaç kere kalktığımı inanın bilmiyorum :( şu an Kilosu 7500. Hiç bi şekilde yediremiyorum. Bi de hasta oldu enterovirüs denen bi virüs el ayak ağız hastalığı da diyorlar 3 gün 39 derece düşmeyen ateşle yandı iyice süzüldü. Ek gıda konusunda seveceği yiyeceği bi tarif veren olursa çok mutlu olurum.