aysenub20 Kızım 3 aylık sanırım biraz tembel çok uykucu yüz üstü yatırdığımda çok az başını kaldırabiliyor kucaktayken başını tam tutamıyor sallanıyor sizinkiler nasıl
Arc1993 aysenub20 benim oğlum da 3 aylık tuttu. Çok uzun olduğu için ayına göre toplarlaması zor oldu. Fizyoterapiste gitmiştik hatta. Kaslarında mı gevşeklik var diye ama bir sorun çıkmadı. Hala da sakin bir bebek
gezentianne aysenub20 Mutlaka yüzüstü egzersiz yaptırın,Ağlasa da zamanla alışacak,i. Kasları güçsüz diye tutamıyor omuz ve boyun kasları gelişmeli artık, instagramde aymenbalikci yi takip etmenizi öneririm