Uzra_24 Arkadaşlar 3 ay 13 günlük kızım sadece anne sütü alıyor 2 gündür kaka yapmıyor ama emdikten sonra kesik süt şeklinde kusuyor bebeğim böyle olan var mı denen yapmıyor acaba üşüttü filan diye korkuyorum 😢
Ghi Uzra_24 bizim de alerji sebebiyle kusmalarımızı arttıgı dönemde kaka yapmamaya baslamıstı yeterli beslenemediği için oluyor demişti doktorumuz. Zaten anne sütünün de cogu bagırsaktan geri emildiği için Kabızlık olarak değerlendirmedi