Hamınlar oğlum 4 ay 13 günlük 3. Ayında sütüm kesildi malesef ki ağlayarak mamaya basladım mecbur bebelac gold kullanıyorum şu an 7 kilo 400 gr. DR yavas yavas basla dedi bu arada sünnet ettirdik onunda hassaslıgı var üstünde düzeni degisir diye korkuyorum huyu falan ama Yavas yavas yogurt tattırıyorum. Bide kaşık mama vermeyi düşünüyorum erken midir bilemedim. Ortalama 3 bucuk saatte bi 120 cc mama iciyo suyu da istediği kadar iciyo. Kaşık mama başlasam bi öğün verilir mi direk yada yavas yavas mı kullananlar vr mı aranızda bi önerisi olan yada