merve9434 kızlar 2.5 aylık bebeğim var. Uykum var sürekli, gece hep mıkırdandığı için uyuyamıyorum bölük börçük. Uykuyu kaçıran bi ilaç bişey var mı bildiğiniz? Böyle uykulu olduğumda onada faydalı olamıyorum
Mom0870 merve9434 Vitamin takviyesi kullanabilirsiniz ✨ Doktorunuza danışın ben Femix Omega içiyorum ☺️
Nilnil merve9434 bebegini kundaklarsan yarım kundak olcak sekilde gece sıçramaz sürekli benm oglumda habire uyanmasa bile sıçrar dururdu ben o sıçramalara bile uyanırdım ama inan uykusz günler gecmedi sdce alıştm bebekler büyüdkce düseni dha cok oruruyor sabır et bende cok zor günler gecrdm göz altlarm hep mordu gerckten pskolojim cok kötüydü 12 de uyuyp 4 uyanan bi bebegm vardı güne 4 de baslıyodu resmen hep uykusu vardı mızmız uyumazdı
Deletedmom289 merve9434 oyide senin kullndgn sey emiyorsa bebeginede gececk berabr oturursnz artk sonra bu cock niye uyumuyo
merve9434 Nilnil kundaklıyorum ama kundak hiç sevmiyo daha da kızarıyo ıkınıyo kollarını açamıyo diye ağlıyo napıcam bilmiyorum