Ckr ben de kızım 9 aylıkken ilk kez fark etmiştim, minik minik birkaç tane beze elime geldi, hemen doktora götürdüm, çocuklarda olabilir demişti, yine de takip edelim büyüme var mi demişti doktor. Sonra kendiliğinden geçti zaten. Genelde hasta olduklarında oluyormuş. Bir çocuk doktorunun yazısında da zararsız olduğunu okumuştum, hatta çok güzel açıklamıştı ama şimdi hatırlamıyorum. İçiniz rahat olsun ama tabi doktor görsün o da normal desin